قابل توجه کاربران گرامی: سایت بازار طلا از تاریخ 28 اسفند لغایت 13 فروردین هیچ گونه فعالیتی ندارد. کلیه درخواست ها به بعد از تاریخ مذکور موکول خواهد شد. حراج 5 درصدی روی تمامی مصنوعات طلا و جواهر از 29 اسفند الی 13 فروردین اعمال خواهد شد.

بازار طلا مقالات طلا و جواهر 5 مرکز خرید طلا در تهران
5 مرکز خرید طلا در تهران
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/06/21 - 13:22 0 نظر

نزدیک ترین مراکز خرید طلا در تهران به شما کدام است؟ ویژگی هر کدام از این مراکز و محل دقیق آنها را برای شما آماده کردیم. 

اکنون قصد آن را داریم تا شما را با مرکز خرید طلا و جواهر در تهران و پاساژهای طلا و جواهر آشنا کنیم. تا اگر شما قصد خرید حضوری دارید بتوانید نزدیکترین محل را برای خرید طلا و جواهر خود انتخاب نمایید.

مرکز خرید طلا تهران/ بازار بزرگ

یکی از مراکز قدیمی و معتبر برای خرید و فروش طلا و جواهر در تهران، در بازار تهران است. این بازار به نام بازار زرگرها مشهور است. بازار بزرگ تهران میان خیابان‌های مولوی در جنوب، مصطفی خمینی در شرق، پانزده خرداد در شمال و خیام در غرب قرار گرفته‌است. انواع طلاهای زرد و سفید و سنگهای قیمتی را میتوانید پیدا کنید.تنوع محصول در بازار زرگرها چشمگیر است. البته در بازار تهران میتوان به سبزه میدان و زیر گذر طلافروشان نیز اشاره کرد.

این بازارها مرکز اصلی طلا و جواهر در تهران هستند. البته ذکر این نکته مهم است که شما بیشتر قصد خرید طلا دارید و یا جواهر ؟ چرا که بازار تهران بیشتر برای خرید طلا مناسب است. این نکته به معنی این نیست که جواهر در این بازار وجود ندارد بلکه در بازار زرگرها تمرکز بر روی خرید و فروش طلا و طلای عمده است .

قیمت مناسب بازار زرگرها

از نظر طراحی طلا ها نیز باید طراحی ها را مطابق با سلیقه عموم جامعه دانست و شاید کمتر به طراحی هایی خاص و منحصر به فرد برخورد کنید . پیدا کردن طلا و جواهر لاکچری و برندهای طلا و جواهر در این بازار کمی مشکل است.

به هر حال اگر شما ساکن مرکز و جنوب تهران هستید بازار تهران – بازار زرگرها میتواند برای خرید طلا برای شما مناسب باشد . نکته دیگر در خصوص قیمت ها است. که اصولا به دلیل مرکزیت بازار به عنوان قلب فروش طلا در پایتخت قیمتهایی پایین تر از نقاط دیگر طلا فروشی است. در بازار زرگرها می توان طلا با اجرت ساخت پایین تر خریداری کرد.

مرکز خرید طلا تهران/ بازار بزرگ

طلا فروشی در خیابان کریمخان زند

خیابان کریمخان زند از قدیم به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش طلا و جواهر در تهران شناخته میشود . در این خیابان شاهد مغازه های طلافروشی و همچنین چندین مرکز خرید طلا و جواهر هستیم .

در منطقه کریمخان نزدیک به 300 فعال صنف طلا و جواهرات در بخش های فروش طلا و جواهر و سکه، ساخت طلا و مخراج کاری وجود دارد و از نظر قدمت و وسعت در صنف طلا یکی از قطب‌های اصلی ایران به حساب مب آید. بیشتر طلافروشی های این منطقه در تقاطع خیابان ویلا قرار دارد.

منطقه کریمخان زند به غیر از پاساژ طلا نگین خیلی از فعالان و گالری‌دارهای طلا را در خارج از پاساژها دارد. ولی مجتمع نگین هم با طول عمر بالای 25 سال در قلب کریمخان با بیش از 100 گالری حرف اول را در آنجا می‌زند. ‌

از لحاظ طراحی های طلا و جواهر با بازار تهران متفاوت است و ما شاهد طراحی هایی به روز تر و البته کمی خاص هستیم.
در خصوص قیمتها نیز باید گفت به دلیل نزدیکی کمابیش کریمخان به بازار تقریبا به قیمتهای بازار نزدیک است. ولی تفاوت اصلی قیمت در نوع طراحی و دستزمزد هر کار است. ( البته فاکتور های مختلفی چون نوع جواهر و نوع طلا نیز در قیمت تاثیر دارد.

مطالعه بیشتر: معروف ترین بازارهای طلا در ایران

طلا فروشی در خیابان کریمخان زند

طلا لاکچری در ابتدای بلوار میرداماد و میدان مادر

از مزونها و لباس عروس فروشی هایی اطراف میدان مادر که بگذریم به طلا فروشی های این منطقه میرسیم . در اینجا گویی بیشتر توجه به جواهر لاکچری و مد روز است. شاید یکی از دلایل آن نیز حضور قشری نسبتا متمول در این منطقه است .
اگر به دنبال جواهراتی قیمتی و خاص و البته شیک هستید پیشنهاد میکنیم به این منطقه برای خرید طلا و جواهر بروید . البته باید گفت درست است که بیشتر به جواهر اهمیت داده شده ولی این به آن معنی نیست که شما باید پول زیادی بپردازید بلکه گاهی اوقات با گشتن در میان مغازه ها و مراکز خرید میتوانید طلا و جواهری بسیار زیبا و شیک ولی با قیمتی مناسب بیابید.

در حقیقت باید گفت خیابان میرداماد مناسب افرادی با سلیقه خاص است که میخواهند جواهراتی متفاوت برای خود داشته باشند. در طلافروشی های این خیابان قطعا به برندهای لاکچری و شیک دنیا بیشتر برخورد می کنید. همچنین اگر به دنبال ساعتهایی با برندهای معتبر هستید میتوانید در میرداماد آن را بیابید .

طلا لاکچری در ابتدای بلوار میرداماد و میدان مادر

خرید طلا و جواهر در غرب تهران و آسودگی غرب نشینان

الف ) خیابان ستارخان : حد فاصل بین فلکه دوم صادقیه و فلکه اول صادقیه

جایی است که چندین مرکز خرید طلا و جواهر و البته سکه و طرافی جای گرفته است .
اگر شما ساکن غرب تهران هستید و بیشتر قصد خرید طلا و یا سکه را دارید بهتر است به این قسمت سری بزنید ولی گر قصد خرید جواهر را دارید بهتر از به مرکز خرید الماس غرب یا مرکز خرید میلاد نور سری بزنید.

در خصوص خرید طلا باید گفت به دلیل دوری این مرکز به بازار تهران عمدتا قیمتها از بازار تهران بیشتر است. البته نگران نباشید چرا که خرید هم کمی بالا تر انجام میشود.
از لحاظ طراحی طلا ها ولی کمی ناامیدکننده است. چرا که بیشتر شاهد طراحی هایی شیبه به بازار طلای تهران هستیم و به ندرت میتوان طراحی هایی خاص را پیدا کرد.
همچنین اگر قصر تعمیرات طلا را نیز دارید در این منطقه به راحتی میتوانید طلای خود را تعمیر کنید. چرا که مغازه های زیادی در زیرزمین های پاساژ ها به این کار اختصاص داده شده.

خرید طلا و جواهر در غرب تهران و آسودگی غرب نشینان

ب ) خیابان ستارخان / چهار راه خسرو :

مرکز خرید الماس غرب در اینجا قرار گرفته است. مجتمع تجاری اداری الماس غرب به بورس طلا و جواهرات غرب تهران مشهور است. تمام تمرکز مغازه ها بر روی جواهر است و البته باید گفت سعی کرده اند تا طراحی هایی خاص را ارائه دهند و درست است که به پای جواهرات مرکز خرید میلاد نور نمیرسند ولی در سطح بالاتری از منطقه در حال فعالیت هستند .

ج) میدان صنعت / مرکز خرید میلاد نور :

مرکز خرید میلاد نور در تهران یکی از مراکز خرید شناخته شده است . در این مرکز یک طبقه به طور اختصاصی به فروش طلا و جواهر اختصاص پیدا کرده است که البته بیشتر جواهر است . اگر شما افرادی مشکل پسند هستید پیشنهاد میکنیم به مرکز خرید میلاد نور بروید و گشتی در آنجا بزنید . از نکات مهم این مرکز خرید اعتبار و سابقه مغازه هاست که خیال شما را از بابت خدمات پس از فروش راحت میکند .

میدان صنعت / مرکز خرید میلاد نور :

ح) میدان کاج سعادت آباد :

مرکز خرید ابریشم یک گالری شیک و لاکچری از طلا و زیورآلات فروشی ها است. اگر کارتان گیر کرد و حتما باید یک انگشتر طلا با طراحی مدرن برای عزیزتان بخرید، از ابریشم دست خالی بیرون نمی روید.

مرکز خرید ابریشم یکی از مراکز تجاری است که طلا و جواهر فروشی ها در آنجا جمع هستند و غرب نشینان میتوانند به آنجا نیز سر بزنند. آخرین مدل ها از برندهای بین المللی تعمیر و بازسازی انواع طلا وجواهر ارائه انواع سکه های معتبر بانکی و سکه های یادبود در این مرکز به عنوان خدمات اصلی ارائه می شود.

 

د ) سایر مراکز فروش طلا و جواهر در غرب  تهران :

ما مشهورترین مراکز خرید طلا و جواهر در غرب تهران را معرفی کردیم. سایر مراکز را نیز به شما معرفی میکنیم تا بتوانید انتخاب نمایید : خیابان اشرفی اصفهانی بالاتر از مرکز خرید تیراژه 1 مرکز خرید طلا و جواهر، مرکز خرید کوروش در اتوبان ستاری نبش پیامبر قسمت طلا و جواهر ، مرکز خرید بوستان  در میدان  پونک قسمت طلا و جواهر. مرکز خرید طلا و جواهر برلیان در منطقه 22 در گلستان شرقی  .

خرید طلا و جواهر در غرب تهران و آسودگی غرب نشینان

خرید طلا و جواهر در شرق تهران

شاید شرق نشینان به اندازه غربی های تهران مملو از مراکز خرید طلا و جواهر نباشند. ولی به این مراکز خرید اشاره میکنیم تا اگر ساکن شرق تهران هستید قبل از اینکه به مراکز اصلی خرید و فروش بیایید سری به این مراکز بزنید …

میدان هفت حوض مرکز خرید سون سنتر مانند میلاد نور یک طبقه را به طلا و جواهر اختصاص داده است.  فلکه اول و دوم تهرانپارس ، پاساژ پارسیان ، میدان هروی ، میدان ملت هم فروشگاه های طلا فروشی جذابی دارند. بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس هم در پاساژ نارسیس مال گالری طلا و جواهر اورو به تازگی شعبه حضوری خودش رو افتتاح کرده است.

خرید و فروش طلای آب شده

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول با چشم انداز بلندمدت در ایران خرید طلای آب شده می باشد. سایت بازار طلا این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کرده است که با کمترین مبلغ روزانه از 100 هزار تومان تا 100 میلیون تومان سرمایه نقدی خود را تبدیل به طلا کنند. شما می توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش طلای آب شده در سایت بازار طلا که یکی از چندین مرکز خرید و فروش طلای آب شده است اقدام به خرید نمایید.

خرید آنلاین طلا از سایت بازار طلا

اگر قصد خرید آنلاین طلا دارید، می‌توانید در سایت بازار طلا به صورت آنلاین از مجموعه محصولات طلا با طرح‌های مختلف گالری های موجود در سایت دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و حضوری خرید کنید. اگر می‌خواهید نگاهی به جدیدترین مدل های زیورآلات طلا بیندازید کافیست در بالای سایت منوی ویترین آنلاین را انتخاب کنید.

سایت طلا و جواهر بازار طلا، با هدف هوشمند سازی خرید و فروش طلا و جواهرات آنلاین در سال 1400 آغاز به کار کرد و به واسطه حضور طلافروشان و با تنوع فوق‌العاده بالای محصولات در خدمت شما عزیزان است. 

خرید طلا

خرید غیر حضوری از سایتهای طلا و جواهر

نظرات

captcha

کاربر گرامی، در صورت مشاهده هرگونه خطا در این صفحه، روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید تا در اولین فرصت مشکل را برطرف کنیم

گزارش خطا
پشتیبانی

پشتیبانی

در حال تلاش جهت برقراری ارتباط با سرور
  • جهت گفتگو با پشتیبانی، اطلاعات زیر را تکمیل کنید

00:00